Nytt försök :)

Ja det här med att uppdatera min blogg verkar ju gå sådär ;)

Jag som sällan är sjuk, och är jag det brukar jag inte göra så stor affär av det, (förvånade mig själv lite i förra inlägget, kände  mig väl ensam ;) ).., har legat däckad i nån form av influensa. 
Jättehög feber, fruktansvärd huvudvärk och totalt orkeslös. 
Äntligen är jag piggare! :)
Så nu är det slutgnällt! 

Innan jag blev sjuk så var mamma och Bosse och hälsade på. Jättetrevligt och kollade i min telefon om jag hade några bilder från då de var här och tydligen fotade jag bara det jag tyckte var viktigt. 
Nämligen vinet mamma hade med dig :)
Galet gott om ni som jag gillar strävt vin! 


Som vanligt har den här lilla godingen ständigt funnits vid min sida ❤️


Idag är jag ledig och solen flödar. 
Blir en promenad i väntan på att jag kan springa igen. 

Kram på Er! 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR