Cykla i motvind

Att cykla idag var som att cykla in i en vägg. Värsta stormen ute.
På hemvägen så var jag tvungen att leda cykeln, det gick snabbare än att cykla ;)
Påpälsad som om det vore minusgrader, det blev visst lite varmt... ;)



Jag älskar vägen till jobbet, iaf när våren kommit på riktigt efter allt det här bruna har försvunnit.

Nu ska jag plocka lite och sen försöka göra en tidig kväll.
Ja, försöka man man ju alltid.

Anna

Ja i går var det verkligen storm, men det var iaf varmt. Jag höll mig inne med magsjukson och det ven verkligen i knutarna, lite mysigt faktiskt.



Hoppas din fredag blir mysig!



Kram Anna

Har tänkt skriva det så länge...ett besök på din blogg gör mig glad när jag är ledsen, inspirerad när jag är omotiverad. Du får mig att må bra/bättre ! TACK ! (((KRAM)))




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR