Dag 9

Mina syskon.

Vi börjar med min kära storebror.
Vi har samma mamma och pappa och han betyder väldigt mycket för mig.
Skulle kunna skriva hur mycket som helst men vi nöjer oss såhär ;)
Vi är lika på så många sätt och har samma humor och ingen förstår mig som han.
Jag lovar att det är den bästa storebror man kan ha.



Nästa på tur är min underbara lillasyster Lina.
Vi har samma pappa och klokare, mysigare och mer harmonisk tjej får man leta efter.
Många gånger känns det som jag är lillsyster och hon storasyster.
Lugnet själv med båda fötterna på jorden och jag vet inget som kan stressa den här damen :)
Väldigt lik Amelie på många sätt.



Nu till mistingen Eva :)
Som är betydligt längre än mig!
10 år yngre än mig och vi har samma mamma.
Så himla härlig, duktig, intelligent och snäll! Klok även hon, och med en otroligt härlig humor och mimik!



Jag älskar er alla, det finns inget som syskonkärlek!

Eva

Måste ju då bara säga något om min syster! Hon är så godhjärtad, öppen, glad och sprudlar energi! Hon tänker alltid på andra och finns där för dem som behöver henne! Hon lagar supergod mat, har så rolig humor och håller aldrig inne ett skratt! Och så otroligt duktig på att piffa, pynta och inreda! Kram syster!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR