EFIT idag...

Ett foto i timmen är precis som det låter, vi tar ett foto i timmen under speciellt utvalda dagar.
Andras EFIT kan du hitta här .
Idag är hemresedagen...

08:30
.
Ligger kvar i sängen och drar mig. Har sovit halvtaskigt så jag är trött.



9:30
Har duschat och gör mig i ordning.



10:30
Packar...



11:30
Sitter i solen och dricker kaffe.



12:30
Amelie tar kort då jag fixar med lunchen.



13:30
Packar bilen.



14:30
På väg...



15:30
För vi har det bra.
Vi här bak i bilen...




16:30
Bilköer till förbannelse...
Trafiken står stilla emellanåt.



17:30
Det här måste vara en av dom mest spännande EFIT`s ni sett ;)


18:30
Åker precis ut från Tönnebro där vi ätit lite mat.



19:30
Vi gör inte så mycket annat än sakta förflyttar oss framåt.
Men strax lossnar trafiken, äntligen.



20:08
Jag och Peter har bytt och jag kör...
Och åker på böter för fortkörning!! Perkele!
Jag har haft körkort i 20 år och aldrig blivit stannad en enda gång av polisen, men nu gick det inte längre...
1500 spänn fattigare.



20:30
Hemma!



21:30
Sängen ser skön ut så nu blir det inga mer kort!



Kram på Er!



Micke

Vilken action denna dag! ;)

Men så tokigt med fortkörningsboten då, surt sånt!

Mamma

Tur att du inte körde fortare, men det känns ändå taskigt.

Kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR