Härmapa

 

På många bloggar lägger man ur denna lista, tycker det är lite kul.
Min lista kanske inte kommer dag för dag, vi får se.
Den är dessutom lite modifierad så den ska passa mig.

 

Dag 1: En bild på mig och 5 saker om mig

Dag 2: En favoritlåt

Dag 3: Min favorit film

Dag 4: En bild på vad jag åt idag

Dag 5: En vinter bild

Dag 6: En naturbild

Dag 7: En bild på mitt hus

Dag 8: En bild på något jag vill ha

Dag 9: Mina syskon

Dag 10: En bild från sommaren

Dag 11: En bild på någon i min familj

Dag 12: En bild på mina favorit band

Dag 13: En bild på innehållet i min handväska

Dag 14: En person jag saknar

Dag 15: Ett par snygga skor

Dag 16: Min favorithögtid

Dag 17: Någon som är väldigt snäll

Dag 18: En bild på ett husdjur

Dag 21: En bild som påminner mig om gamla tider

Dag 22: Kärlek
Dag 23: Någon jag skulle vilja träffa
Dag 24: En bild på min vardag

Dag 25: En bild från en resa





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR