Lämnade in min "bäbis" på service igår....

Min kamera alltså.  Den ville inte fungera med objektivet jag nästan alltid använder :(
Tyvärr är det skadat och kostar mellan 1700-1900 :- att laga och tar ca 5 veckor så det är ju inte aktuellt. Nu har jag ju två andra objektiv som jag kan använda... men ändå, surt.
Elektronik är ju lite billigare i USA så jag sitter och kollar på macroobjektiv istället. (Älskar att fota macro.)
Kostar mellan 4000-6500:- i Sverige och har man tur så kanske man kan hitta ett där för ca 2800 ca.... Vi får väl se hur jag gör....
Har ju fått pengar av mina älskade släktingar i för tidig 40-års present :))
TACK Pappa och Lisa, Elsa & Claij, Mamma & Bosse, Roger & Carina, Eva & Ingo och Lina!!!
Är så glad och tacksam!!



Anonym

Tänk att du fyller 40 år, det kan man inte tro

Anonym

hallåjsan har bara en liten förfrågning. skulle ni kunna slå ett öga på " mitt" hus ibland. har flyttat ut. skulle det se konstigt ut vore det snällt om ni kunde skicka ett sms. tråkigt med din bäbis :( hoppas du får en trevlig resa med många upplevelser och grattiskram i förskott :) ha det bra " grannen"




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR