Så bra...

Kommer så väl ihåg första gången jag hörde Josh Groban.
Kommer ni ihåg tv serien "Ally Mc Beal"? :)
Håret  reste sig på armarna och jag tänkte herregud vilken röst...
Jag har visserligen skivor med honom hemma, men ikväll blev jag faktiskt påmind om den här låten som spelades i "Så ska det låta". Inte så bra version enligt mig, men det är ju heller inte så lätt att slå originalet... ;)

Den här låten gör mig både glad och ledsen...
Texten talat sitt tydliga språk.

Och så tänker jag på Micke Dubois, alias "Svullo". En man som jag skrattat åtskilliga gånger åt.
Som dog i ett kallt förråd med en snara runt halsen och foton på sin fd. fru och sina barn omsorgsfullt placerade runt sig.
Den här låten spelades på hans begravning.

(Tyvärr kan man inte lägga ut den officiella videon på bloggar, så den här får duga...)







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR