Fredag och kolhydradsfest :)

Åh, vad jag älskar fredagar!
På jobbet gick planeringen inte som jag ville av olika anledningar, men är nöjd ändå! :)

Sen det här med maten. Barnens absoluta favoriträtter är räkpasta.
Eftersom jag inte ätit pasta, potatis osv sen i januari så längtade dom sååå mycket efter den här rätten. (Dom har naturligtvis ätit pasta och potatis, det är bara det att jag inte tillagat just den här rätten )
Tänkte först göra annan mat till mig, men nej.
Nu jävlar är jag trotsig och svullar kolhydrater :)
Och inte nog med pastan ;) Vitlöksbröd till oxå! :)

Vill ni ha receptet på räkpastan så hojta till!





Hoppas ni har det bra!

Elin

Jag tycker jag också är värd choklad:)

Fick euroshopper idag men ändå:D

Ska spela imorn, hoppas jag inte blir så mke sämre bara;)

Kram<3

Anna Bj

Jag tar gärna recepet.. Ser super smarrigt ut!! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR