Ler.

Det gör jag så jag tittar på dessa bilder.
Marie och jag på Times Square.
Efter en kväll på en bar på 230 gatan, högst upp. Där drack vi drinkar med utsikt mot Empire State buiding som den kvällen lyste i rött.
Några artiga amerikaner kom fram och pratade med oss och frågade vart vi kom från och vad vi jobbade, (mäkta impade att vi hade åkt så långt, dom hoppades verkligen att vi trivdes i USA osv. Tänk om vi svenskar var hälften så trevliga som dom. Så roligt det skulle bli då och så skönt det skulle kännas i hjärtat om fler var lite trevligare och visade lite mer känslor.)
Vi svarade:
"We work at the I C A..." (Vi kanske inte var helt nyktra och tyckte själva att vi var skitsmarta. Och jätteroliga.)
Oj, oj.
Nu blev dom ännu mer imponerade.
I C A.. Oj oj. Undercover.
Då förstod dom direkt hur vi hade råd att åka dit!
Och dom önskade att dom hade så bra jobb att dom kunde åka så långt.
Jag frågade killen mittemot mig i den snyggaste kostym jag sett var han jobbade.
- På Wall Street svarade han.
O k e j ..





På baren:










NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR