Trött.

Jag är faktiskt helt otroligt trött idag.
Sov knappt alls inatt, gick och oss sent, halv ett, efter att ha kollat färdigt på Harry Potter.
Kunde inte sova, trots att jag var jättetrött och klockan halv fyra hade jag ännu inte somnat..
Och upp kl 05.30.
Jaja, så är det ;)

Ikväll efter jobbet gjorde jag en sallad på olika sorters sallader, massa bacon, salami, tomater, gurka, lök och massor med ägg.



Som vanligt på torsdagar bänkade jag mig framför Sommar med Ernst, jag bara älskar Ernst!
Bordet han gjorde ikväll, åh så snyggt!!



Och bryggan!



Han inspirerar verkligen, även om jag vet att många tycker att han är "för mycket".
Det tycker inte jag! :)
Snacka om livsnjutare, det inspirerar mig!

Nu ska jag sova!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR