Torsdag.

Jobb hela dagen lång.
Nu börjar det märkas att det snart är jul.
Folk är lite mer stressade än vanligt, men ändå otroligt snälla och vänliga.
Utom en kund idag, som läste lusen av mig för att jag följde Postens regler och inte begick tjänstefel.
Men faktiskt så står jag emot det mesta, kan t o m tänka att det kanske gjorde honom "gladare", att få ut sin ilska på någon, även om det råkade vara just på mig. Men ilskan kom ut iaf.
Grejen är det att om man bemöter kunden med vänlighet så brukar de flesta bråkstakar sluta bråka, det rinner liksom av dom på nåt sätt.

Hyllorna i postrummet börjar bli överfullt med paket.


I natt har jag sovit jättedåligt.
Igåkväll var jag jättetrött och kom på vid 20-tiden att jag inte druckit kaffe.
Så jag kokade en kopp och drack.
Sen blev jag jättepigg och började greja med diverse saker.
Lite senare när jag skulle sova så somnade jag aldrig.
Min sömn har aldrig tidigare blivit störd av att jag druckit kaffe på kvällen.
Är det åldern kanske..? ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR