EFIT idag...

Ett foto i timmen är precis som det låter, vi tar ett foto i timmen under speciellt utvalda dagar.
Andras EFIT kan du hitta här och nedan kommer min dag..

07:00.
In i duschen, ska iväg och jobba.


08:00.
Ska precis åka och kollar temperaturen... Kallt idag oxå.


09:00.
Har precis fått leverans så nu är det bara att hugga in.


10:00.
Jobbar vidare...


11:00.
Hej å hå :)


12:00.
Slutar jobbet. Skönt med en kortdag på söndagar.


13:00.
Egentligen skulle jag ha haft en hudvårdsklass idag, men den blev ombokad.
Så nu är jag hemma och fixar med tvätten.


14:00.
Cornelia kommer hem med ett gäng kompisar...


15:00.
Peter kollar igenom post.


16:00.
MUMS!
Peter har gjort iordning världens godaste latte (med choklad, kanel och grädde...) och en liten likör till mig (mitt på blanka söndagen... ;) ) Såå gott!


17:00.
Sitter och lägger upp bilder.


18:00.
Cornelia gör läsläxan.


19:00.

Äter middag. Lax med parmesam och citroner. Ser kanske inte så aptitligt ut men det var jättegott!


20:00.

Solsidan!


21:00.

Jobbar lite med Mary Kay.


22:00.

Tvättar av mig.


Det fick bli sista bilden för idag!
Hoppas ni haft en fin söndag!

Kram.







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR