Jaha.

Tänkte att ikväll ska jag iaf kolla på  Mauro och Pluras kök.
Men nähä.
Kollade upp det och nu sänds det på tv3 play!? Tråkigt tycker jag.
Det blir liksom inte samma sak att sitta och titta på det på datorn som på en 50" tv..



Blir till att kolla på datorn då både Lisa Nilsson och Sarah Dawn Finer ska vara med.
Båda två tycker jag är otroligt begåvade och två av Sveriges bästa sångerskor.

F.ö. så tror jag att jag att jag har kommit fram till någon form av beslut ang. allt jag har runtomkring mig.
Är tvungen att välja bort något, om inte annat sänka kraven på mig själv...
Ett måste då jag känner att jag är och nosar på den berömda väggen.

Tack till dig som tittar in här!
Kram.

Erika

Hej vännen!

Det är en styrka att kunna stanna i tid...

Jättefin blogg, bilderna längs upp är jättefina :)

Vi måste höras snart

Många STORA kramar till dig

Erika




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR