Melodifestivalen

Har suttit och kollat på melodifestivalen.
Ikväll tycker jag att det var den sämsta hittills i år. Kan inte säga att jag gillar nån av låtarna och lät det inte väldigt falskt om Sara-vadhonnuheter, hon som var med i A-Teens..?

Melodifestivalkväll...


Men Sara Varga.
Vilken otroligt vacker människa! Hur kan man bara se ut så här?!



Dessutom tycker jag att låten var vacker. Vissa människor har verkligen fötts med bra gener :)

Här har det varit fullt hus ikväll.
Cornelia har två kompisar som sover här och Amelie har haft två kompisar här som nyss har åkt hem.
Kompisar som f.ö. är hennes barndomsvänner. Värmer i hjärtat att dom har hittat tillbaka till varann och börjat umgås igen.
Nä, nu ska jag försöka få isäng tjejerna här och själv gå och lägga mig.
Är sjukt trött idag.

Kram på Er.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR