Till sist...

Så.
Nu har jag tittat på en Harry Potter film för första gången.
Min älsta dotter (som är 15 nu) har varit mer eller mindre besatt av HP sen hon var typ 6 år och nu tvingade mig att se första Harry Potterfilmen. 
(Jag vet nog att hon har en plan och tänkter tvinga mig att se alla).
Jag tycker ju inte om overkliga filmer och för att inte tala om Science Fiction.
Men jag överlevde, trots människor som är en människa som helt plötsligt blir en katt eller en varelse som är en häst på bakdelen och typ en människa/monster till framdel och kvastar som som flyger av sig själva etc.



Men jag gör det så gärna för jag vet att Amelie älskar det :o) !

Idag har jag världens nackspärr som tack och lov börjar ge sig.
Så nu är det god natt och hoppas att jag vaknar i morgonbitti och den är som bortblåst.

Kram på Er.







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR