E F I T 4 juli 2011.

Ett foto i timmen är precis som det låter, vi tar ett foto i timmen under speciellt utvalda dagar.
Andras EFIT kan du hitta här.

(Fler bilder kommer under dagen)
08:00.
Kliver upp.



10:00.
Pappa, Lisa och Lina åker hem :(



11:00
Åker och handlar.



12:00.
Hemma igen.



13:00.
Hänger tvätt.



14:00.
Min mamma och styvpappa har kommit och vi fixar lite fika.
(Liiite suggig bild på Cornelia)



15:00
Min mamma vill helst inte vara med på bild men nu trotsar vi henne ;)



Sen missade jag några timmar.. Sorry ;)

18:00.
Sitter i väntrummet hos tandläkaren och väntar på att få komma in..
Cornelia tappade ju sitt tandsmycke så nu ska vi sätta dit det igen.



19:00.
När vi kommer hem har Peters föräldrar kommit :))
köket fullt och vi lagar mat och har allmänt trevligt ;)



20:00.
Jag glömmer nästan att fota emellanåt.. Här är Peter och min kära svärfar.



21:00.
Diskuterar min matplanering men min mor och svärmor.



Sen glämde jag att fota.. sorry..
Samtliga kort idag är tagna med iphonen, kanske inte kanonkvalitet...

Micke

Du kom av dig en hel del där ;)

Men kul se!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR