Kväll...

Har kommit hem från jobbet för en stund sedan (har bara packat upp kassarna med mat och tvättmedel och sånt och fixat lite) och nu har jag satt mig på altanen denna underbart ljumma junikväll!
Såå skönt!
Mitt emot mig sitter min äldsta dotter, som f ö har tagit min plats *host*.
Alldeles lungt och vindstilla ute.

(Allt hade varit frid och fröjd nu om det bara gick att ladda upp bilderna jag just tagit men det är ju tydligen helt omöjligt....)

Så det får bli en bild på min fina ros som jag tog häromdagen istället ;) 



Mycket mycket kunder har vi haft ikväll..
Kunde inte stänga i tid för alla som var ute i sista stund med handlingen.
Men jag förstår dom.
Man har ingen tidsuppfattning då det är så här varmt och semester.
Och själv så går jag på min semester om en vecka.

H Ä R L I G T ! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR