Match & Shopping.

Det blev förlust igen :( Dom förlorade med 4-2 men Cornelia gjorde ett mål iaf ;)



Efter matchen snabbade vi oss ner på stan för att köpa dom avslutningsklänningar som saknades (Amelie har ju först en avslutningskväll och sen den vanliga avslutningen)
Hittade fina klänningar och så skor till båda. Amelie köpte en handväska och bikini oxå. Och Cornelia lite pyssel på Panduro som vanligt ;)
Jag ville ha ett nytt objektiv till kameran men blev lite snål. (Visst är det väl konstigt att man alltid väljer att handla till barnen i första hand..? ;)
Här kollade dom iallafall på 3D tv inne på Media Markt :)
Kanske ska slå till på den.
23tusen pix.
Som hittat.



Och här sitter vi utanför provhytten då Amelie provar klänningar.



Och lite bilder då jag gick till och från matchen.
(Peter tog hojjen)







Nu blir det middag (sent som vanligt i den här familjen) sen ska spelas kubb! Sen ska jag försöka lägga mig i någorlunda tid eftersom jag har marathonpasset imorgon på jobbet).





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR