Mera bilder från USA resan :)

När jag tittar på bilderna känns det så overkligt och jag är o ä n d l i g t tacksam för att jag faktiskt har rest dit!
(Och tack igen Peter för att du gav mig resan i present!)

En dag så regnade det hela dagen så vad gör man då om inte spenderar dagen inne på Macy´s ;)



Och shoppar man en hel dag behöver man lite god lunch.
man kan inte ens förstå hur stort det varuhuset är..



Skörden :)



Vi gick in på Disney Store oxå, helt magiskt!!
Det var som att gå in i en saga...








I foajen på vårt hotell...



På kvällen tog vi taxi till andra sidan Brooklynbron och gick tillbaka till Manhattan över bron. Jättefint!!















Precis när vi kommit över bron... Kolla himlen, så läcker.



Vi stack in en sväng på Pennstation för att kolla tågtider...



Och gick förbi:




Det fick bli allt för idag ;)

Kram & Godnatt!










NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR