E F I T idag...

Ett foto i timmen är precis som det låter, vi tar ett foto i timmen under speciellt utvalda dagar.
Andras EFIT kan du hitta här och nedan kommer min dag..

01:30.
Kanske dags att gå och lägga sig...



08:00
Kliver upp och solen skiner och snart är vår altan fri från snö!



09:00
Efter att ha legat och slöat en stund är det dags att hoppa in i duschen.



10:00
Fixar äggröra och bacon.



11:00
På väg till min "nageltjej" som ska fixa min naglar.



12:00
Nagelfix :)



13:00
Nyfixade naglar och redo att åka hem och hämta upp familjen. Vi ska ner på stan och gå ut och äta och gå på bio.



14:00
Nere på stan och ska springa iväg och hämta ut biljetterna till bion. Knökfullt i Gallerian då Tony Erwing eller vad han heter från Let´s Dance är där. Bara att tränga sig igenom folkmassan.



15:00
Vi har ätit på en Kinarestaurang, och Cornelia är inne på glassen nu :)



16:00
Bion har börjat, vi kollar på "Hur många lingon finns det i världen"


17:00
Kvar i biomörkret. Gråter och skrattar om vartannat.
Om man inte blir berörd har man ett hjärta av sten.



18:00
Vi är uppe i Skrapan och Peter tar en öl och tjejerna varsin cola.



Bonusbild:
Cornelia med Mälaren i bakgrunden.



19:00
Hemma igen och jag fixar i ordning lite tapas. Ska snart släcka ner huset, det är ju Earth hour kl 20:30..




21:00
Massor av ljus tända..



22:00
Mys i soffan :)




Det fick bli sista bilden för idag.
Kram på Er!

Micke

Tittar till din hektiska dag ;)

Haha.. inte då. Den såg ju ut som lördagar ska göra. Lite småfix och ut och äta och en hemmakväll.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR