Jag mötte Lassie

Hörde en bekant röst från tv´n då dom sänder 112 poliser här ifrån Västerås (på tv4+ tror jag det var).
Och en av poliserna är vår kund på ICA :) Inte nog med att han är en supertrevlig kund, han verkar vara en jättebra polis oxå.



Apropå jobb så är det ju lite varierat för mig för på onsdagar jobbar jag ju med inredning :)



Inte helt fel miljö att jobba i, även om jag älskar mitt Ica jobb oxå förstås.

Här är det fortsatt sjukstuga för Cornelia, hon har feber och jätteont i halsen, stackarn..
Jag själv blir piggare och piggare och körde ett pass på crosstrainern ikväll, så skönt!

grannen

vart ligger ditt inrednings jobb ska försöka inreda min o dotras lägenhet i stilen som ni har hemma hos dej/er.

Jessica

Hej grannen :)

Butiken heter Design & Countryhouse och ligger på Nordanby Gård. (Man kör förbi Coop om man kommer härifrån och genom rondellen och vid nästa rondell kör man höger. Den rosa herrgårdsliknande byggnaden :)

Kul!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR