Landat i soffan

efter en lång och givande arbetsdag.
Idag har vi i ledningsgruppen fått en kurs i excel, ett program som jag kan väldigt dåligt. Har helt enkelt inte jobbat i det, men vilket fantastiskt program att arbeta i! Kommer att ha stor glädje av det, både i jobbet och privat.
Ska sätta mig och bena upp vår hushållsbudget i morgon. Jag erkänner, jag är en liten siffernörd :)
Tack alltid snälla söta Tess för hjälpen!

 











Kan ni ibland känna hur tiden stannar till och hjärtat svämmar över av ödmjukhet för allt man har att vara tacksam för?
Jag är frisk, min familj är friska och jag har ett roligt jobb med underbara arbetskamrater att gå till och ett hus att bo i! (Det är en del av min dröm, att ha ett eget hus).
Jag tror att att man måste stanna upp ibland och andas.
Sen om det är stora eller "små" saker som gör dig lycklig spelar det ingen roll. Hitta din feelgoodkänsla! Personligen kände jag ett lyckorus när jag satt mig i soffan ikväll. Tände ljus och en brasa i kaminen.
I morgon är jag ledig, ska fixa lite hemma, gå en promenad och laga god mat.
Vara hemma då mina barn kommer hem från skolan.  Det kan verka litet och vardagligt. Men för mig är det är det inte det.
Sen tänker jag på att jag och min bästa vän ska åka till USA tillsammans. Om 35 dagar.
Kan knappt fatta det själv.

Som jag skrivit förut så andras handlingar och val kan man inte bestämma över (även om man ibland sliter sitt hår för att påverka), men dina tankar och din inställning kan bara du bestämma över! Det är det som är det fina i kråksången ;)!




"Fall down seven times, stand up eight..."


Sköt om Dig!


Anna

Vardagslyx, är just dom där små sakerna.

För mig är vardagslyx bla att få ta det lugnt på morgonen, att få göra mina morgonrutiner i lugn och ro.



Tack för titten och kommentaren! Alltid roligt med ett nytt ansikte!



Välkommen åter!



// Anna

Erika

kolla min blogg för billiga snygga ringar och earcuffs :) ha en bra dag!

Micke

USA minsann.. vad ska ni göra där då?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR