Heeeeej!!!

Tänkte att jag skulle slänga in en inlägg, hoppas allt är bra mer er!
Sitter nu i North Carolina, vi har det jättebra och det här är verkligen en rolig resa!
Har tagit ca 1000 kort men visar bara ett litet antal nu. Det kommer mera :)
Ar så faschinerad hur trevliga amerikanarna är, helt otroligt vad dom ar gästvanliga..

Jag saknar min familj, Peter, Amelie och Cornelia - jag älskar er!!






Aram

Heeeej!

ÅH så jag har längtat och väntat efter ett inlägg här! Så himla kul att höra att ni har det bra.

Hoppas ni får det underbart den tid ni har kvar. :)



Ge Marie en STOR kram från mig och ta hand om er!

Puss och kram //Aram ;)

amelie

åååh jag vill ju också träffa (snygga) amerikaner. passa på att flörta nu!! i love you

Micke

Härligt höra ni har det bra. Men det var väl nästan väntat :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR