Hemma igen

Jaha, då var man hemma i Svedala igen :)
Resan hem gick bra, kom hem igår och nu är man lite trött men det hör ju till.
Har jobbat idag och nu ska jag snart lägga mig, så jag hamnar i fas förhppningsvis ;)

Tänkte visa lite av min shopping iaf ;) Handlade en hel del, båda till mig och familjen.
Här kommer lite av det jag handlat till mig själv..

Keps från Hard Rock café, hoodtröja :), ursnygg plånbok från Jessica Simpson collektion...



Bon Jovi tröja...



Skor... :)



Sommarväska, ett till par skor och ett linne...



Förutom detta har jag handlar löparskor, träningskläder, Converseskor, blus och pikétröjor från Tommy Hilfiger, scarf och jeans från Levis, bikini från Tommy Hilfiger, underkläder, Yankeecandle ljus i massor, säkert en del som jag glömt just nu och diverse smågrejjer :) Hade kunnat hansla mer om det bara inte var så att man har  begränsad vikt på bagaget...
Så kul att komma hem och packa upp allt och ge bort presenter till familjen. Vi hade en jättemysig kväll igår! :)

Micke

Har du varit borta? ;)

Skojar bara, jag har nog sett er busa over there :)

Kul shoppa när det är billigt!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR