1:a advent.

Äntligen, äntligen är det första advent!
Tiden som kommer nu är den allra underbaraste på året tycker jag.
Jag älskar december!

Idag har jag jobbat och åkt och fixat lite ärenden och sen när jag kom hem umgicks jag lite med tjejerna och Amelies pojkvän som sovit här inatt.

Sötnosarna!


Sen har jag städat, tvättat och pyntat lite. Hann bara få upp julgardinerna i köket igår.
Lyssnat på julmusik och druckit julmust.



 

Och mitt i myset ropar Cornelia rakt och samtiigt som hon hoppar upp och ner.. - "det snöar, det snöar!!!!"
Jag trodde hon drev med oss eftersom sist jag kollade på termometern idag visade den 10 plusgrader.
Men till vår stora lycka snöade det faktiskt en kort stund!! :))



Sen högg vi in på julskinka som Amelie griljerade, helt enligt vår tradition. Vi äter alltid julskinka på första advent och Peter och Amelie brukar alltid griljera den.

Men nu är jag så trött så ögonen snart faller ihop så god natt på er!
Hoppas ni haft en fin första advent!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR