EFIT 10 november 2011.

Ett foto i timmen är precis som det låter, vi tar ett foto i timmen under speciellt utvalda dagar.
Andras EFIT kan du hitta här.

Idag är jag hemma från jobbet med Cornelia som är sjuk.
Hon har varit sjuk sen i tisdags, förkyld, ont i halsen och feber.

07:15.
Har precis fått ett samtal från jobbet, en arbetskompis ville ha ett login.



08:00.
Sover...

09:00.
Sjuklingen ligger på soffan och myser lite.



10:00.
Ligger i sängen och kollar på ett av mina favoritprogram, Lyxfällan.
Jag kan inte låta bli att bli faschinerad. Själv har jag grym respekt för pengar och skulle oroa ihjäl mig om jag handlade för mer pengar än jag har.



11:00.
Dricker kaffe.



12:00.
Cornelia pysslar.



13:00.
Äter lunch.
En total opimpad bild med pasta och fläskfilé med champinjoner som är rester från igår.



14:00.
Cornelia, pysseldrottningen syr en kudde av en gammal t-shirt och jag hjälper henne med symaskinen.



15:00.
Går till affärn och hyr en film till Cornelia.



16:00.
Glömde fota...

17:00.
Cornelia har målat mig till en (farlig) tiger!



18:00.
Cornelias mat, hennes eget önskemål :)



19:00.
Pappan har kommit hem och hjälper Cornelia att göra rosor i lera :)



20:00.
En suddig kvällsbild. Ska sätta mig och titta på "Här är ditt kylskåp". Kul program tycker jag.



21:00.
Fortfarande i soffan under min sköna filt.



Det får bli sista bilden.
Tack till Dig som tittar in!
Kram!

Micke

Söt du var med morrhår! :)

Sötare kanske jag ska skriva.. ;)



Bilden kl 9 är ju överst på Sandöbron och enda man såg var pelarna på HK-bron som stack upp.

Anni

Sådana dagar, när barnen inte är sjukare än att man kan mysa tillsammans - de är verkligen guld värda!

Carola

Du var fin med morrhår =) Ser mysigt ut trots sjuklingen i huset! Ha en bra fredag 111111!

Sirpa

Tittat in på din efit-dag och passar på att önska trevlig helg!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR