Badtunna och kalas.

Igår var jag och Marie hembjudna till en tjej på middag och så skulle vi bada i hennes badtunna.
Herregud så skönt det var! Och vilken trevlig kväll det blev! Massor med gott och så en massa tjejsnack såklart.

Hon hade gjort en jättegod kräftpaj och till det ett gott vitt vin (jag är inte så förtjust i vitt vin men detta var verkligen jättegott).

 

Här är efterrätten uppäten och vi dricker kaffe och avec.



Och vi badade i 2 ½ timma! Hennes man passade upp oss med champagne - lyx !



Vi hade så himla trevligt!
(Vi var lite trötta då vi kom till jobbet i morse, jag och Marie, men det gick över ;) )

Och idag är det inte vilken dag som helst, utan Maries födelsedag! :)
Åkte hem till henne ikväll och firade henne och åt en supergod smörgåstårta och kladdkaka. Mums!
Tog kort på i henne som jag glömde spara, men ni vet ju hur hon ser ut vid det här laget :)

Här är hennes mysiga granne , supergoa Carina :) *Vink, vink, Carina :)*



Och kolla godiset! Mums där oxå ;)



Nu är jag så trött så nu är det godnatt!
Kram på Er!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR