Drömde igen.

I natt drömde jag en sån där konstig dröm igen.
Egentligen är det återkommande, känslan av att jag glömt något, känslan av otillräcklighet.
Den visar sig bara i olika skepnader.

Nu var det en resa igen.
Jag och Peter skulle åka till USA (igen).
Satt tillsammans med vänner och hade trevligt då vi plötsligt kom på att vi hade otroligt bråttom till flyget.
(Vilket skulle vara helt ologiskt i verkligheten eftersom Peter ALLTID är ute i god tid och har ett enormt kontrollbehov).

I nästa ögonblick satt vi på planet och skulle landa, men såg hela världen uppifrån, och världsdelarna var indelande i olika färger.

När vi väl landat och skulle igenom alla kontroller hade jag glömt passen och alla pengar och kort och allt hemma!
(Hur vi kom igenom Sveriges kontroller har jag ingen aning om ;)  )

Frustration!

Vi togs till ett fängelse och när vi väl satt där i cellerna så kollade jag igenom väskan och där låg passen och pengarna snyggt nerpackade...
S U C K .
Vaknade med ångest men samtidigt lättnad...?





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR