E F I T 21 september 2011.

Ett foto i timmen är precis som det låter, vi tar ett foto i timmen under speciellt utvalda dagar.
Andras EFIT kan du hitta här

Ledig dag idag!

07:00.
Ligger kvar i sängen drar mig och lyssnar på familjen som klivit upp.



08:00.
Ligger kvar och läser en tidning.



09:00.
Tittar ut på baksidan.



10:00.
Har laddat en maskin tvätt.



11:00.
Dricker en kopp te och kollar runt hos andras EFIT -sidor.



12:00.
Hänger tvätten :)



13:00.
Tänkte piffa till mina tånaglar lite.



14:00.
På vift och ska bl a köpa nya gummistövlar.



15:00.
På väg hem igen.



16:00.
Lite av det jag har handlat idag.
Ja, jag gillar blommigt ;)



17:00.
Planterar och grejjar ute.



18:00.
Lagar mat i mitt ursnygga förkläde ;)



19:00.
Målar en gammal låda som jag fyndat på loppis.



20:00.
Har bakat en blåbärspaj på blåbären jag plockade igår.
Den var jättegod :)



21:00.
Har satt mig i soffan.



21:45.
Tittar på nya serien "Bron".



Det får bli sista bilden för idag.
Ska snart gå och lägga mig, börjar jobba 6 i morgonbitti.

Kram på Er!

Sara

Kikar in din dag, kommer in senare igen och tittar på resten av dagen.



/Sara

Annika

Vad härligt att få ligga kvar i sängen när resten av familjen ska iväg

Kommer tillbaka senare för att se resten av din dag

Gurkiss

Kikar in din efit dag så här långt :)



Ha de gott.

Kram Gurkiss

Joakim

Tittar förbi din dag

Annika

Kikar in igen för att se resten av din dag

fina stövlar du köpte

Anna

Hej!



Inne och kikar på din dag. Blev det kvar något av pajen?



// kram

thinki.se

Kollar in din EFIT. Vad fina mönster det finns på stövlar nu.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR