Favoritljus.

Jag köpte ett doftljus då vi var i North Carolina som jag bara älskar!
Det doftar såååååå underbart!!



En kväll åkte vi till en restaurang som ligger i en stor gammal lada. Helt underbart!! Så fantastiskt fin interiör och bara så mysigt! Vi åt ribs med boublebaked potato och en supergod sås till. En gigantisk portion dessutom!
Marie den lilla pärlan bjöd mig på allt  i för tidig födelsedagspresent.





Där köpte jag iaf ljuset. Stort och tungt, men dom hade det tänt i entrén och det doftar som sagt helt underbart! Tänder det bara ibland för jag vill ha kvar det så länge som möjligt.
Idag hade jag det tänt en stund, då jag hade min lilla mysstund.




Hur mysigt kan det bli? Här sitter en glad pianist och spelar stämningsfull musik.
Glad och tillmötesgående som varenda amerikan jag träffade.
Kan inte ens räkna till hur många gånger under min tvåveckorssemester i USA som jag tänkte:
 - Vi svenskar borde verkligen ta, åtminstonde litegrann, deras snälla och gästvänliga sätt till oss.
Tänk så bra det skulle kännas.



Jag och Marie i den välkomnande entrén.
Inte helt fel att sitta här och läsa tidningen framför brasan med en Irish Coffee :)





Så här ser det ut utanför:



Underbart ställe!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR