Lördagen.

Jag har haft en jättemysig helg hos Lina, så mysigt att umgås och prata bara jag och hon :)
(Även om jag alltid saknar familjen så otroligt mycket då jag inte har dom i min närhet.)
Åker nästan aldrig iväg och gör något för min egen skull, så nu tänkte jag att det var dags att ha lite kvalitetstid med min lillasyster, så sagt och gjort ;)

Igår då vi varit på stan tog vi en långpromenad runt omkring omgivningarna där hon bor.
Det är en helt fantastisk miljö!
Djur och natur precis runt knuten, så mysigt!

Vi började i stallet med att hälsa på Linas sköthäst, en riktig charmör.



Sen gick vi vidare..







Min fina lillasyster:









i

Sen åt vi god mat och drack lite vin (Lina fick be en granne öppna flaskan, eftersom vi inte fick upp den ;) )




Sen gjorde Lina upp eld i vedspisen, så mysigt.






Anonym

Härligt det måste vara att ha en lillasyster, o extra kul att få egentid:)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR