Septemberkväll.

Redan september!
Jag älskar ju hösten så mig gör det inget! :)

Hade en bra dag på jobbet (tack för bra teamwork Anna BJ ;) ) men är kopiöst trött!
Sov som en stock inatt men vaknade av en känsla av otillräcklighet och obehag efter en konstig dröm.
Drömmen var så här iallafall att jag och några fler skulle åka till USA och det var bråttom, bara tio minuter innan avgång.
Då kom jag på att jag inte hade någon packning med mig överhuvudtaget och ingen kamera. Övervägde om jag skulle hämta packningen eller strunta i det, men man kan ju inte åka till USA utan packning. Satt mig i bilen som inte startade så jag hade inget annat val än att springa för att hämta mina saker.
Jag sprang igenom en snårig backig skog och simmade över en sjö för att till sist komma fram till mina svärföräldrars hus där packningen stod..?
Anfådd och svettig började jag inse att jag inte skulle hinna tillbaka och hur skulle jag simma över sjön igen utan att kameran skulle bli förstörd?? Simmade som en galning och sprang genom skogen och slog mig på stenar och rev mig på träd och när jag till sist närmade mig flygplatsen stod en av mina gamla arbetskamrater på en balkong och ropade på mig att jag skulle komma upp till henne och skriva vykort och dricka vin?!
Kände mig så frustrerad och irriterad, såg hon inte hur stressad jag var?? Ropade till henne att jag inte kunde och sprang vidare mot flygplatsen.

Där vaknade jag.

Hmmm. Drömtydare någon ;) ?



Nu ska jag göra ett nytt försök :)
Så godnatt på er och tack för att ni tittar in hos mig!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR