Börjar jag bli gammal? ;)

Idag har jag jobbat länge, och grym träningsvärk har jag från gårdagens löppass. Lite ont i ena knäet också ska jag erkänna.
Men är ändå jättetaggad att springa i morgon igen och så ikväll då jag ställde mig på en pall inne i mjölkkylen så gjorde det helt plötsligt så himla ont i höften! Vad är detta?!
Nu ska jag be till gud att det ska sluta göra ont tills i morgon ;)

I dagens VLT stod det för övrigt om att massor med människor protesterat mot att det är en galning som hänger i motiosspåren, det är verkligen så himla tråkigt att inte kunna röra sig där man vill utan att behöva vara rädd.



Och på jobbet så har min goa arbetskompis Anna blivit sjukskriven, hon ska ha barn snart och har jätteont.
(Saknar dig Anna, kul att du kom till frukosten idag! :)  )

Jag och Anna har jobbat tillsammans i minst tio år och det fungerar så himla bra, man vet vad den andre tänker utan att man behöver prata, och så är man så van vid varandra att man vet att saker blir gjorda om man själv inte hinner osv.

Nu jobbar jag måndagkvällarna med bl a en ny tjej som är jätteung, med helt fantastiskt duktig och lättsam!
Allt flyter superbra, blir verkligen så imponerad över hur lätt hon lär sig allting.
Så himla kul!

Nu ser jag fram emot två lediga dagar, jag ska njuta och hoppas att jag stöter på några blåsippor och vitsippor i skogen.
Då är det vår tycker jag.
                                                                  

Anna

Söt du är jessica <3

Saknar faktiskt å jobba lite :(

Det är sjukt hur länge vi jobbat tillsammans och skönt å inte behöva säga till att ngt ska göras, det händer iaf :)

Kommer snart å hälsar på igen!!!

KRAAAAAAM




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR