Dagen idag.

Alltså sista söndagen i april och fint väder! Så härligt! Det blåste visserligen, men solen sken! :)

Jobbade till strax efter 12, sen cyklade jag hem tillsammans med Robert, Amelie och Cornelia som kommit till jobbet för att köpa glass och lite annat.
Åt lunch och drog på mig löparkläderna. Åhhh, vilken känsla idag! Kom verkligen in nåt slags "flow", precis det jag strävar efter! Att känna att man orkar springa mer och mer, så skön känsla!

Peter var i fixartagen och byggde en kompost :)



Perfekt! Nu är nästa grej ett litet "land" som jag kan odla i.



Snickaren :)

Och nu slår allting ut i rasande fart. Här är Amelies körsbärsträd, det växer så det knakar.



Barnens farmor och farfar köpte ju varsitt träd till tjejerna då vi gjorde iordning tomten, ett körsbärs och ett plommonträd.

Jag satte mig en stund i solen med en tidning och ett glas vin, skönt.



Sen lagade jag pizza, LCHF-pizza till mig själv och vanlig till dom andra.
Pizzan blev faktiskt jättegod, smakade nästan som "vanlig" pizza. Det kommer jag definitivt att göra igen!



Men nu är det väl dags att börja göra sig klar för natten, långdag på jobbet i morgon och inventering på tisdagmorgon.
Ingen ledighet här inte :)


Svärmor

Va ni jobbar o står i. Bra med en kompost. Lillernst är framåt! Roligt att fruktträden lever. Hoppas ni hinner äta körsbären före fåglarna. Kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR