EFIT 21 april 2012.

Ett foto i timmen är precis som det låter, vi tar ett foto i timmen under speciellt utvalda dagar.
Andras EFIT kan du hitta här.

Jag kom på kl 12 att det är efit idag, så det får bli en "halvdag".

12:00
Amelie och Robert gör frukost.



13:00.
Tjejerna spelar spel.



14:00.
Jag har rengjort kaminen.



15:00.
Ute på lite ärenden.



16:00.
Ger Freja mat :)




17:00.
Beundrar mina nyinköpta blommor :)



18:00.
Jag och Cornelia spelar Othello.



19:00.
Cornelia och Peter spelar fotboll.



20:00.
Tänder ljus och dukar.
Sen middag idag.



21:00.
Robert hjälper Amelie med musikläxan.



22:00.
En trött katt i soffan :)



Sen gick jag och la mig med Cornelia och somnade på 2 sekunder.
Vaknade kl 00:30 och gick ner och borstade tänderna och tvättade av mig och fortsatte sova :)

Vonkis

Otroligt vackra blommor. Vad är det för sort?

Ariella

Hej!

Kikar in på din dag.

Vilka fina rosor och vardagsbilder :-)

Ses

Jessica

Vonkis: Jag vet inte vilken sort, inköpta i mataffären :)



Ariella: Tack! :)

Kattis

Besöker din dag och återupptäcker Othellot. Kul!skyndar till iTunes

Anni

Mycket spel och lek på din lördag, det såg härligt avkopplande ut!

Och rosorna var fantastiskt fina!

Mamma

Verkar ha varit en jättehärlig lördag. Hoppas söndagen blir lika härlig. Kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR