Grillkungen Borssén.

Så himla kul det var idag, och så superlyckat!
Jag pratar förstås om jobbet och grillningen med Jonas Borssén.

Så supertrevlig och proffsig!



Han var helnöjd också! :)







Han delade med sig av sina grilltips, så inspirerande!
Så kul med ett riktigt grillproffs! Han är otrolig duktig på kött!

Inne i butiken ska ju allt funka oxå också.
Jag har så grymt bra jobbarkompisar och här har vi en riktig klippa, alltid proffsig, trevlig, smidig och med ett JÄTTEportion med helt underbar humor!
Här knäppte jag Oscar i farten ;)



Och här är självaste styckmästaren själv, Anders.
Varm, lugn (halvnorrlänning) och noggrann. Otrolig omtyckt av kunderna!
Tanterna kommer med hembakta bullar och kakor till honom, det säger väl en hel del ;)



Och Mona-Liza.., (ni vet tjejen som äter så mycket..)
En smart blondin som driver med sig själv så man viker sig dubbel av skratt!!



Jag köpte två av Borsséns böcker också.
Så nu ska här läsas och grillas!









Väl hemma grillade vi - såklart!
Nu är jag så trött så jag tror ögonen faller ihop :)

Hoppas ni har en fin fredagkväll!


Elisabet

Ååå, så roligt att få bilder på dina arbetskamrater, så där på riktigt!



Charkmannen verkar extra rar och go .., honom får du hälsa lite extra till och jag förstår att tanterna blir glada av honom! Vi hade en sån i Ystad också som jobbade bara en dag per vecka hos oss .., ett stort charmtroll som ibland satt i kassan och det tog tiiiiiid, men å, vad kunderna tyckte om honom! Nu har han gått i pension.

Svärmor

Du verkar ha helt underbara arbetskamrater . Då är det roligt att jobba. Jag vet vad jag pratar om. Kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR