Lördagförmiddag.

Ute är det grått och kallt, och här inne sitter jag vid köksbordet och dricker kaffe och har löst melodikrysset.
Småpratar med Cornelia och Freja springer omkring och busar som vanligt.
Peter badar (också som vanligt) och Amelie och Robert sover fortfarande.
Pratat med Marie och Mamma i telefonen.



Lite trött i huvudet är jag, igår var vi nämligen på den lokala pizzerian och hade "föräldraavslutning) ;), vi åt och drack och hade jättetrevligt.



Så trevlig att jag föreslog att vi skulle ha grillkvällar i sommar, som nån form av knytisgrillning, att man tar med sig det man ska äta och bara träffas och har trevligt, utan att det som är värd/värdinna behöver slita ihjäl sig med maten. Det verkade som de flesta tyckte det var en kul idé så jag hoppas att det blir åtminstonde nån grillning i sommar tillsammans.



Idag hade jag tänkt att fixa ute, men hur sugen blir man på att göra det då det är så kallt och grått.
Så det får bli lite annat idag.

Så här såg det ut utanför mitt jobb i går då jag gick ut för att hänga upp löpsedlarna.



Och precis i detta nu kom jag på att det är EFIT.
Så jag kör nu från klockan 12, så välkommen tillbaka :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR