3:e advent.

 
 
Tänker att hur kan tiden gå så fort? December som är min absoluta favoritmånad är snart förbi.
Vill njuta av varje dag och det ska jag göra :)
 
Ser i vilket fall fram emot julen som ska firas här hemma.
 
Idag har jag tagit sovmorgon deluxe. Väldigt väldigt välbehövligt, jag har varit otroligt trött sista tiden.
 
Klev upp och gjorde upp en eld, 17 grader inne.
Tände ljus, bruggde kaffe och satt länge vid bordet med macka och kaffekopp.
 
 
Men nu ska jag strax hämta Amelie på sitt jobb så nu är det  uppryckning som gäller.
 
Ha en fin söndag!
 
 

Mamma

En brasa som värmer både kropp och själ.

Det var precis vad du behövde att få sova ut hjärtat <3 Ha en bra kväll goding <3 Puss o Kram

Svar: Tack fina. Puss & Kram
Jessica

Svärmor

Den elden var behövlig om du bara har 17 gr. Varför så kallt? Jättefint med julkulorna. Kram

Svar: Måste hålla nere värmekostnaden :)Kram!
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR