Tisdagsmorgon.

Underbart fint ute, runt 15 grader och alldeles frostigt.
Tyvärr började väl inte dagen som man kan önska utan tjafs med barnen som inte ville gå till skolan :(

Men det mesta löser sig men det är inte alltid lätt.
Men nu ska jag njuta av denna dagen , sitter just nu med en kopp kaffe framför brasan.
Ha en fin tisdag!


Elisabet

Fint även här .., snön till trots.
Eller kanske just därför ...

Arbetar två till åtta och imorgon LEDIG dag ,-)

Svar: Ha så skönt på din lediga dag :)
Jessica

Monet

Exakt en likadan adventsstjärna hänger i mitt sydfranska köksfönster! Fint!

Svar: Vad kul! :)
Jessica

Tack min goding för en mysig förmiddag <3 Puss min vackra kvinna <3

Svar: Tack själv fina, mysigt.Puss <3
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR