Kvällen.



Söt nalle som jag fick av Peter :)

Maten blev såååå god!
Kryddade kycklingfilén med oregano, salt och svartpeppar, stekte dom i stekpanna, och sedan lindade jag in dom i parmaskinka.
Gjorde en sås på grädde, lite balsamvinäger, lite salt och vitpeppar, kycklingfond och två pressade vitlöksklyftor som jag pressade i såsen.
Hällde det över kycklingfileérna och skjuts in i ugnen :)

Till det broccoli, salladsärter och vanlig sallad med fetaost. MUMS!

Jag och Amelie skulle baka kladdkaksmuffins med vi hade slut på kakao, så jag smälte 70%-ig choklad och hade i smeten och jisses vilka goda muffins det blev!!
Rekommenderas!






Men nu kanske man ska gå och lägga sig... Ska bara hänga tvätten först..
Är ju kvällsmänniska (sa hon som somnade på soffan tidigare ikväll..) och önskar att jag vore morgonpigg istället!
Verkar så himla skönt att vara morgonpigg.
Jag är halvdöd på morgonen och måsta snooza minst 10 minuter innan jag kliver upp..

Däremot på kvällen, då är jag oftast pigg och kan sätta igång med diverse projekt ;)

Svärmor

Mysig nalle o den maten skulle jag vilja smaka. Trevlig hjärtansdag. Oj så jobbigt att göra läxan på morgon. Kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR