Söndag.




Idag är jag så trött, så trött.

Har faktiskt inte gjort så många knop heller sen jag kom hem från jobbet.

Rensat bland all reklam, slängt in maskin tvätt, (försökt) vila, lagat mat.
Pratat med pappa och Lisa en lång stund i telefonen.
(Hos dom i  Ö-vik är det lite kallare än här, -19,5 grader, vi har -10..)

Nu sitter jag under täcket och ska försöka ta det lungt en stund, ska bara ta hand om tvätten i tumlaren och sen ska jag sätta mig här igen med en kopp te.
(Inombords är jag superstressad över att övervåningen är stökig.
Men jag är så trött efter att ha sovit jättedåligt flera nätter i rad. Så jag tänkte inte börja städa där nu.)

Sådeså.

Carina

Här i Sävar var det -30.4 och i Lycksele var det -40.2 i lördags. hurvvens!!

Jessica

Burr!



Då är det ju rena blian här ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR