Hoppsan.

Kanske liiiiite för mycket morötter beställda.
Nog för att vi har ruggigt bra pris, 2 påsar för 10:-, (alltså hela 2 kg för bara 10 kronor! Bara!)
Koooom å köööööp!!

(Men tio pallar till inte allför stora ICA Supermarket Hökåsen ar kanske att ta i..)



Inte är det så lätt för nya tjejen som har hand om frukten.
Och tydligen inte heller för mig, som kontrollerade ordern utan att upptäcka felet innan den skickades iväg.

Men nu ska vi sälja morötter som aldrig förr!

Till middag gjorde jag en supergod kycklinggryta! Fick två små receptböcker av svärmor i julklapp med massor av smarriga mattips i.
Detta var jättegott!
(sen använde jag mer kryddor.., chili explosion, grillkrydda, aromat, vitpeppar.)
Serverade med tagliatelle och ett gott glas rött till.
Mums!

 
(Kanske borde ha slängt i lite morötter oxå...? )

Sen har vi (Peter, Amelie, Robert och jag) diskuterat korv.
Eller mest Amelie som hädanefter vägrar äta korv sen hon sett på nåt program om korvtillverkning på Discovery :)
"Fatta vad äckligt att äta tarmar!! "

Joo, i och för sig.
Men gott är det.

Micke

Helt klart missade du morötter i/till maten.

Gurkiss

UJ vad morötter :)

Men morötter är himla gott :)



Ha de gott.

Kram Gurkiss

Anna

Ja, det var billigt!



/ Kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR