Hos Optikern..

... får jag träffa en ny tjej.
Min optiker, eller han som var chef där förut, och som jag haft i säkert 10-12 år har börjat jobba på ett annat ställe.
Tråkigt, för jag gillar honom jättemycket, men tänkte att jag stannar kvar ändå och ser hur det är med den nya personalen.



Jag fick träffa en ung tjej med stora svarta glasögon, som var jättevänlig och otroligt noggrann.
Vi kom fram till att jag ska prova en ny progressiv lins för att se om det hjälper lite mot mitt begynnade åldersseende ;)



Innan jag åkte från stan sprang jag in på Indiska för att komplettera med mina glas som gått sönder en efter en.
Älskar dessa handblåsta glas i olika färger.
Lite te fick följa med hem också.



Freja fick vara hemma själv för första gången.
Jag var lite nyfiken på var hon skulle ligga då jag kom hem, hade tippat på vår säng eller i soffan.
Men här hittade jag henne.
På köksstolen :)
Ombonat och skyddat.







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR