Kom på mig själv..

igårkväll med att sitta med handen mot ansiktet, tummen nere vid hakan, tre fingrar på kinden och lillfingret mot läpparna, precis som min mamma!
Alla säger att vi är lika och nu såg jag verkligen min mamma framför mig, sittandes precis likadant!

Saknar dig!



(Alltid med fina örhängen, läppstift och oftast målade naglar. Och mjuka kinder.)

Eva

Ha ha! Samtidigt som jag läser detta sitter jag exakt som du beskriver! Är det ärftligt tror du? =)

Jessica

Haha, jag ni är ju så otroligt lika!

Klart det måste vara ärftligt ;)

Mamma

Saknar dig också. Jag ser inget finger för munnen. Har du redigerat fotot?

Jessica

Nej Mamma, men du brukar sitta så :)

Anna

Fy va läskigt!



Gissa hur jag satt innan jag läste detta inlägg!



// Kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR