Måndag.

Har precis landat i soffan efter en lång arbetsdag och sen fixande med en halvt hysterisk Amelie som absolut skulle köpa biljetter till Hultsfred och det skulle ju ske preciiiiiis då jag kommit in genom dörren med armarna ner till golvet, kånkandes på matkassar. (Drar efter andan, det där var nog dagens längsta mening.)

På lunchrasten på jobbet pratas det om horoskop.
Min kollega läser sitt horoskop (hon är våg) i en av kvällstidningarna, vilket oooootrolig tillgång hon är för sin arbetsgivare,  osv osv ;)

(Vårat fikabord)


I mitt står det att jag utstrålar harmoni och kärlek och att morgondagen kommer att gå i romantikens tecken...  (hoppsan!)
Runt bordet sitter det även ett lejon (en person som ställer höga krav och kan ryta ifrån, en stenbock som är lojal och så jag, en kräfta, lyhörd, hemkär och med stort trygghetsbehov.

Så kan det se ut en helt vanlig måndag.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR