Söndag.

Idag har jag jobbat en stund, söndagarna går så otroligt snabbt!
Jag som alltid jobbar långa dagar hinner knappt blinka när jag jobbar helg.
Mitt schema på söndagar är 8:15-12.

Vi får leverans på morgonen, kolonial, färskvaror (all chark och mejeri, det som inte kommer med Arla alltså) och frukt och grönt.
Jag brukar se det som ett träningspass,  det gälller att hinna med på mina få timmar, och se till att disken ser bra ut.



Laddar vagnar med det som skafyllas på ute i butiken och samtidigt ställer in det andra i fruktkylen.

Efter jobbet åkte jag till Apoteket och köpte avmaskningsmedel till Freja.
Hon är avmaskad två gånger redan så idag var det dax för den tredje.



Hon är ju så liten så jag fick väga henne på hushållsvågen så jag doserar rätt :)



Och så duktig hon var då jag avmaskade henne!
Gullkissen!


Vad vägde hon då? :)

Anonym

Ida : 6,5 hg :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR