Söndag.

Jag har jobbat denna helg eftersom vi åkte till Falun förra helgen då jag egentligen skulle ha jobbat..

Igår kväll var jag så trött så jag somnade med Cornelia efter kl 21, och sen orkade jag inte så mycker mer än att fortsätta halvsova framför tv´n.

Då jag kommit hem från jobbet käkade vi lite tapas och slöade framför brasan och sen åt vi lax, (Cornelias favoritmat).

Kollade sen på Stjärna på slottet.
Jättebra program tycker jag då man får se en annan bild av de som är med än den man kanske är van vid.
Stackars Johan Rheborg som förlorat båda sina föräldrar. Jag gillar verkligen honom, han är så bra i Solsidan och som Percy förstås!

I morse då jag åkte till jobbet var det en fantastiskt vacker himmel! Tog en bild lite snabbt med mobilkameran.



Efter jobbet åkte jag och Cornelia på stan och köpte lite saker som hon behövde.
Själv fyndade jag ett par ljuvliga varma sockar för 60:- :)


Micke

Lite snöbilder åt dig på sidan min nu, du som saknar snön ;)



Slött här med i helgen, men fått bort "julen" iaf :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR