Uppskattning.

Idag fick jag en present som gjorde mig glad.
Och rörd.

Eller det kanske inte var presenten i sig som gjorde mig glad utan själva  gesten.

Vi har en kille på mig mitt jobb som jag tycker mycket om.
Han är vår medhjälpare.
Han kokar kaffe och byter balpressen (ni som inte vet vad det är så är det en stor maskin som pressar ihop kartongerna till en bal.)
Sen gör han ju en hel del annat förstås.
Han har en stor portion humor och jag tror aldrig jag träffat någon som är så snäll, det finns verkligen inget ont i honom.

Jag frågade om jag fick ta en bild på honom och det fick jag förstås.


Idag kom han in i fikarummet och sa till mig och Marie som precis fikat färdigt.
- Ni är ju alltid så bra på att ordna julfester, så därför ska ni få en present av mig.

Och så höll han båda händerna bakom ryggen och log finurligt.

Sen sträckte han fram varsin flaska med vin till oss.



Här har vi killen med stil och finess!

Tess

Men va snäll har är!!! Det är du verkligen värd Jessica!!

Anna

Anna

Men va söt per är :)

Jessica

Ja, visst är han!

Tack Gulliga Tess! :)



Anna: Så gulligt av honom :)

Johanna F

Haha, Ica-Per, vilken kille alltså! ;D

Anna

Det var verkligen rart!



Jag har bjudit de som jobbar i charken, på ICA butiken bredvid oss 2 ggr på pannacotta. Och det har verkligen uppskattats!



// Kram

Jessica

Johanna - visst är han!



Anna L - Det var verkligen snällt av dig! Kan tänka mig att det är uppskattat! Sånna kunder gillar vi ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR