Vardagsbetraktelser.

Kissen har sovit tätt intill mig hela natten.
Åh så go hon är !! L Y C K A !

Amelie och Robert kommer ner för trappen, fixar frukost, O´boy och rostat bröd.
Själv är jag är hemma med Cornelia, som fortfarande har feber och ont i magen.

Gick till affären för att köpa mer kattmat och så köpte jag länstidningen också.



(Lite snö har det kommit till min stora lycka. Hoppas det kommer mera!)

Älskar vårt lilla samhälle vi bor i.

På andra sidan gatan sitter en herre på en liten traktor och pratar i mobiltelefonen.
-"Jaha, har du köttgryta i din matlåda idag? (på utpräglad västmanländska)..., då ses vi på lunchen då!"



Framför mig går en dam med en liten hund, jag möter en pappa med sin lilla dotter som går och  pratar brevid barnvagen, ett tåg passerar.



Väl hemma sätter jag på kaffe.

Svärmor

Det verkar vara mysigt i Tillberga nu. Alla trivs. Det gläder mig verkligen. Kram.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR