Gofika och gräsklippning.

 
Amelie och robert bakade supergoda kokostoppar idag, inte helt fel att bli bjuden på nybakat :)
Dom var naturligtvis jättegoda!
 
Sen har jag klippt gräsmattan, med Anja Pärssons sommarpratarprogram i öronen.
Jag tycker att det var jättebra.
Hon lät lite nervös i börjar av programmet, vilket man kan förstå.
Lättrörd som jag är fick jag bita ihop några gånger för att inte börja lipa där jag gick omkring och klippte gräset.
 
Heja Anja.
Sista meningen gjorde mig väldigt rörd.
 
"Jag ska bli mamma".
 
 
Efter gräsmattan är klippt sitter jag med ett glas rosé.
Mitt på en onsdag och allt.
 
Och nu ska jag göra något så roligt som att betala räkningarna.

Micke

Jag måste se om jag har några med, men tror de är betalda (ja, inknappade) redan sen innan midsommar.

Själv lyssnar jag aldrig på något just..

Gräsmattan hade jag tänkt klippa med men kom en regnskur just då jag kom hem. Nya tag i morgon!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR